Anak2 mummy sayang

Monday, August 24, 2009

xsempat sahur..

Salam,

Hari ni ade class satu jer 1.30-3pm..So bolehla mengupdate blog ni..sprt biasela xde idea nak ckp aper..smlm msk ketam lmk cili api..fuhh menjilat jari suami ku..siap ade ikan bkr tp x disentuh sbb mkn ketam tue..alergi pttnyer tp Alhamdulillah xde pape lps mkn..kununnyer my hubby ckp nak mkn ikan bakar time sahur..aku pun ready nak bgn pnskan jer..skali pagi aku td dkejutkan dgn jrtan si hubby ku..ahhh dah pkl 5.40...spantas kilat ktrg lari k dapur smpt mnm air jer...sedey jer smbl mate menjeling ikan bkr yg x smpt d jamah tu..xde rezeki kami..so hr ni aku n hubby tak bersahur..mujur ade 1 class jer..tu pun tutorial..ptg ni kul 5 jer igt nak g alamanda..nak cr brg sket la..

So mcm mane kwn2 ku puase krg..hrp kiter puase kite semua d terima yer..Dah 5 hari puase Alhamdulillah dah 5 juzuk..kuat kan semngat teruskan lagi..hjg mggu ni balik kedah..bestnyer..xsbr nak jmp mak ayah..afifah!mst dah berckp byk..nak pegi bazar ramadhan kat kampung yg for sure murah x hingat...perut ni tibe2 plak rase kruk kruk ni....ish...

Hmm mc lar!ape la entri ko ari tue..jeles2 sambil mnum vitagen..kut yer pun smbl wat bende lain xle ker..bikin krg pahale puase gua jer..erm..ala Lar ko xpyh nak jeles2 dgn aku..ko nampak aku mcm bhg jer mmgla aku bhg..tp aku pun pandai jgk nak menjeles2 tgk org lain..sbb kiter ni manusia ader bhgian kiter msg2 kan..aku bhg mcm ni..ko bhg cara ko..aku yakin satu hr nnt ko akan bertemu dgn jodoh yg ko tgg2 tue..best mc lar kawen..rase lebey bertanggungjawab..ko pun nnt mcm ni la..aku dah xsbr nak tgk krg naik plamin ni..mmber2 rapat aku srg pun x naik lagi..cpt2 wei..aku pun mclar sometimes tu aku rase mcm x aci jer ape yg org lain dpt..dlm hati rase nape la aku x dpt mcm tue..rase mcm ape slh kiter kan..tp aku igt mak mertua aku ckp ni....kite jgn jadi org yg susah nak tgk kelebihan org lain and susah nak terima keburukan sendiri..walopon aku tau die x tujukan utk aku hehe aku kan baik..tp aku terase jgk sbb mmg aku kdg2 pk mcm tue..mmg rase skt tgk kelebihan org n kiter slalu rase kite yg plg bagus..aku la tue...tp xpe..blum terlambat lagi kite nak ubah diri kite jadi yg lebey baik..aku bkn bley ckp lebey2 ni..kang ayoz ckp aku poyo plak..hmm ape2pun rindu mase dgn krg dulu2..slalu lepak biler ko kat kuantan..aku ina muni siap blk bilik pagi2 dgn baju klawar jer merentasi cafe nak blk blok ktrg..best ah waktu tu..yg pasti kite x dpt blk ke mase tue lagi...cume kngn jer yg tgl...sedey..skrg aku dgn ina jer..krg dah kemane2 dah..tp krg ttp kwn baik aku dunia akhirat....

erm okla..nak stop skrg..baru 9.20...nak key in attendance student..mcm nak men game plak..ishh ape pny pekerja ni..k la guys..see u next entry..chow..salam..

Gambar2 selingan time mkn2 n bace yasin d rumah-putrajaya



2 comments:

ummi afifah said...

sedapnye ayam bakar tu...layan..

yana said...

haha sedap..raye kedua mlm nnt dah discuss ngan ara bbq smbl bunga api gergasi!