Anak2 mummy sayang

Monday, August 31, 2009

Today-7th Anniversary..

Salam,

Alhamdulillah, hari ni genap 7 thn aku n hubby kenal..declare couple on 1 September 2002..7 years ago..mmg cpt mase berlalu..mcm2 jgak kenangan pahit manis bersame..xpernah terlepas dr di uji..tp kami redha Ya Allah dgn setiap ujian yg Engkau berikan..siapa lah kami utk mempertikaikan setiap yg ditentukan Mu..Engkau Maha Mengetahui segala yang berlaku dan akan berlaku..Dgn dugaan yg aku n suami hadapi ini,x ade ape yg dpt kami kesalkan..kami bersyukur krane ujian ini mendekatkan kami dgn Mu Ya Allah.Menjadikan kami lebih mensyukuri setiap anugerah dan pemberian Mu..Semoga hari2 mendatang dpt kami hadapi dgn tabah..Semoga dugaan yg Kau trnkan ini dpt kami hadapi dgn tenang..Setiap kesusahan pasti ada kemudahan..Kita hidup untuk dunia dan akhirat..Xguna meratapi dunia yg pastinya sementara..Semoga dugaan ini pembuka jalan kami ke syurga Mu...Aku masih beruntung punyai suami yg penyayang..Ade Mak Ayah yg sentiasa mendoakan aku..Ade mertua yg xmgkn aku dpt cr standingnya di dunia ini..sokongan keluarga dan kwn2 yg xpernah putus mendoakan aku..Ya Allah, sempena Ramadhan yg mulia ini, hambu Mu menadah tangan..Segunung pengharapan aku doakan..Semoga kesusahan yg aku hadapi ini berakhir dgn kegembiraan..Selamatkan lah aku dan kandungan ku ini..Seandainya Kau izinkan nya untuk hidup di dunia ini aku bersyukur..namun seandainya dia berhak bersama Mu,aku redha..Aku percaya pada ketentuan Mu..Engkau yang mencipta kami, dan engkau juga yg berhak mengembilnya kembali...Ameen Ya Rabbal A lameen..

Buat suami tercinta, Happy 7th anniversary...Terima kasih kerana sentiase berade di samping Ana..Ana syg abg selama2nya...

No comments: