Anak2 mummy sayang

Wednesday, June 24, 2009

Thanx abang..=)

Semalam aku x brape sihat..Seronok jgk biler x sihat ni..Abg amik aku keje pastu drop kat rmh..die kate nak g kedai..Blk kedai jer abg suh aku rehat tgk tv..bestnyer..selalu blk2 keje jer aku msk dapur..tp semalam aku dpt layann special lg..thanx honey..Abg msak semalam utk mkn malam ktrg..meh kte check ape agaknyer yg my hubby masak yer..

haa..tu nampak tgn tue..bkn tgn aku yer..tgn ni keras2 pun pandai gak masak yer..hehe buat salad ni..sedap tau salad my hubby..

Tgk tu..susunan mesti ader style..penuh ber style cre susun salad ni..x sempat nak snap sampai abis..kena halau ke depan tgk tv..kena rest...

Tak dilupekan..drummet fresh from kedai..=)..tp pandai jugak grg ni..boleh di kasi pujian..sedap...=)

Hmm...abg,lepas ni boleh la sakit2 selalu..seronok ader org siapkan mkn skali skale...anyway..thanx a lot syg..Love u soo much..mmmuaxxx...


4 comments:

Mr.Fahimi said...

salam..

taw lak masak...

hmmm nk kne rase salad tuh...:P
hahaha

btw,hope cpt sembuh!

salamm ...
:)

sysygtm said...

ade blog gak yer..sile buat shout box...leh jerit2

yana said...

Ami: thanx..haa x try lagi salad ayuz..kalau try mesti nak lg..kak yana bkn bibik lagi..ayuz dah ganti.=)

Ayu: orite2..akan diusahakan..patut lame menghilang..pergi bercuti rupenyer yer..

FaZiLa said...

yihaaaaaaaa..
best gk jd bini org nih..hahahaha