Anak2 mummy sayang

Thursday, June 18, 2009

Sweet Memories wit Sweet Little Kids..

Kenangan bersame anak2 sedare sebelum bergelar isteri...Sangat merindui mereka semua...

Gambar muke bdk happy after pow aku mainan n spek hitam tue..My first n only nephew..gambar ni di snap before kenduri..aku nak g beli paperbag door gift..Kimi ikut sambil mengambil kesempatan pow mak ndak ana..

Gambar anak sedare ke 3..aku pgg je vitagen ni kelam kabut nak sambar..bg jer terus sedut dengan satu nafas..gamb di ambil time ummi nyer lepas gunting rambut beliau..Kaki di dlm gmb bukti ummi yang guntingkan rmbut..

Bkn afifah srg jer dtg sambar vitagen..nurin my anak sedare no 2..dah abis sedut vitagen dgn ganasnyer..sambil di tangan memegang belon buih hasil pow dr mak ndak ana jgk..

Budak yg x suke duk diam ni, telah berjaye di jumpai di luar rumah sambil tgn memegang botol air yg di cari2 mak tok selame ni..Buat muke terkejut pulak bile nampak mak ndak ana..


Sebelum kenduri, terpakse ptg rmbut bdk nurin ni..memandangkan rmbut ala2 alleycat so terpakse menggunakan khidmat professional..Nurin di atas ditemani aku (tkg amik gmbr) dan ibu beliau yg tgh bg arahan..Nurin hany mendiamkan diri..

Selepas kejadian ptg rambut..Nurin gembire dgn gayer baru ala2 tomboy tu..

4 comments:

FaZiLa said...

pasni tnjuk gmba baby ko la plak ekk.. nnt leh main ngn anak sdiri da.. hehehe..

yana said...

buleh2...jd diary la kan..best gak tu..InsyaAllah..

FaZiLa said...

wess.. kalo nk tau psl ibu mngandung, ko leh pi blog aku, kt blogger tu cr nama Raisah.. or kt updates nm mummy raisah.. best gk bc life org pregnant nih :)
da relevan utk ko pelajari..ahakss... kwn aku ms skolah dulu tuh :)

yana said...

ok2..will check it out..haha pregnant apo awal lg..