Anak2 mummy sayang

Friday, June 19, 2009

Luka Kembali...

Tetibe hati rase sedih sangat..Br jer hati nak terubat..memaafkan dan melupakan semuanyer..tp sekali lagi hati ini kembali terluka..kenape yer..kdg2 org xpernah perasan yg drg dah lukekan ht org lain..diri sendiri jgk yg ubatkan luke..cube melukapan semua nya..tp kalau bende yg same asyik berulang, hati yang lembut pun boleh menjadi keras kembali..Aku sensitif, mudah menagis..itu kelemahan aku..tp yg aku pasti kekuatan aku adalah memaafkan setiap kelukaan yg dtg..tp saat ini hati aku terluka sedih yg amat sgt..Aku perlukan suamiku..Tapi.......dia xde saat ni..ke mane yer????hati kembali sedih..tgg pkl 1..suami jemput dr ofis..lagi satu jam aku mesti sedih mcm ini..kerja aku tolak ke tepi..hati sedih bingung..Ya Allah kuatkanlah hatiku...

4 comments:

FaZiLa said...

eh.. aku tak puas hati nih.. naper nih?ke sedeh aku tak ajk ko join g perak?uuu.. jgn sedeh2 weii.. seri pngntin maseh baru lg tuh :)

yana said...

haha xde kene mengena ngan krg la..saje tgh emosional..biase a aku pun mcm mu gak..cpt sensitif tp akan ok dgn sekelip mater..upload a gmbr kenduri pojan..

moon said...

huhu nape sedih2 ni dear. don wori. bulan depan mesti bunting. hehe.

yana said...

wei ape ni aku sedeh pasal lain la..haha ngarut2..doa2kanlah yer..moon baju berkelip2 giler ker?