Anak2 mummy sayang

Sunday, January 3, 2010

Penutup 2009...

Alhamdulillah dipanjangkan umur sampai ke tahun 2010..mmg sekejap sgt masa berlalu...dan mcm2 yg berlaku dlm thn 2009...kenangan pahit manis yg x mungkin aku lupakan...biler aku baca entry my hubby terasa mcm drama pulak..mmg mcm2 kenangan especially for me n hubby...thn ni jgkla aku dpt abeskan master..dpt keje stable..jadi isteri n penamatnye bakal menjadi seorang ibu InsyaAllah..semoga tahun hadapan memberi sinar yg lebih bahagia untuk aku, suami n my lovely little baby inside my womb...doakan kami sentiasa bahagia..
Allah berikan kita kebahagiaan...
Allah berikan kita ujian..
Kita redha menerima..
Bersyukur dengan semua nikmat Nya...
Berdoa untuk yg lebih sempurna..Ameen..

Xsbr mnanti kelahiran baby dlm perut ni...doakan kesihatanku ye semua...

malas pulak nak cerita satu2 2009 memories..sebab hubby da tulis panjang2 da..silala bace..=) http://thelostkite.blogspot.com/

Baru balik dr bercuti panjang last week..balik kampung n honeymoon kedua bersame hubby ke Penang..mmg mcm2 hal terjadi..termasukla pegi ke Lumut 3 jam tersadai tgg Mc Kak Een pulang...tgk gambar la utk keterangan lanjut..=)


Inila hotel tempat kami menginap di Penang ni..D'Feringgi Hotel and Restaurant..mmg murah berbanding hotel yg lain tp selesa...50 m from beach jer=)



Dapatla free breakfast stay 1 night kat hotel ni..mkn berdua mcm berempat makan...

Sempat jugala kami main layang2 kat tepi pantai..terer gak my hubby menerbangkan lyg2 tu..


Waktu ni ade skali terbabas jgk layang2 ni ke tanah...Gambar sebelum terbabas

Tapi berjaye diterbangkan balik..tgg giler lyg2 ni naik..

Terkantoi minum air pepsi abg..cuba gak kurangkan air gas time pregnant ni..tp tgk cam sdp jer..mane tahan..

Aku yang terer.. main layang2 pakai ibu jari kaki..

Aku..24 weeks pregnant..comel x...huhu

menunggu matahari terbenam at Batu Feringgi..

Gambar ditujukan khas buat ummi afifah..Bukti kami singgah di Lumut..Cess time2 ni la dia nak gi mandi kolam air panas...abg semayang jumaat di Masjid depan TLDM Lumut..aku menunggu dlm kete la..lepas tu pekena nasi ayam di Teluk Batik...nsb baik sedap giler..pastu blk KL ikut jalan lame..dr kul 3 sampai kul 7.30 br sampai..ape2 pun Im really happy..thanx hubby for dis vacation..love u more n more....always love u..

4 comments:

FaZiLa said...

yana!!!

comei nya perut hang!boooooo laaatttt!! hahahaha

nway,take care yer!

yana said...

haha makin susah aku nak basuh pinggan..asek nak langgar kabinet jer..k doakan aku sokmo...

ummi afifah said...

weeh.. kesiannye..datang jauh2 tak dilayan.. tula lain kali jgn buat surprise no... silap2 dpt big surprise lak.. kah..kah.. nanti bawa little ahmad albab datang sini.. kena buli dgn kakak afifah yg garang...

yana said...

mst aa..nnt ahmad albab pantang kat kedah..kena serang laa..