Anak2 mummy sayang

Sunday, December 13, 2009

21 weeks pregnancy...

Pada minggu ke-21, kita akan mengalami banyak perubahan sementara bayi dalam kandungan pula membesar dengan perlahan. Jadi penjagaan kesihatan agar senantiasa sihat dan bertenaga amat penting. Kita perlu elakkan daripada melakukan kerja-kerja berat yang boleh membebankan bahagian belakang. Malah kita perlu mengelakkan dari memakai kasut bertumit tinggi.

opssss...br jer semalam aku menyental habuk satu rumah..siap bersihkan kipas lagi..hrp2 xde paper...perubahan aku skrg..selera mkn mkn bertambah..berat dah mencecah 53 kilo pada 4/12 yg lepas...uhhh agaknyer smp bape la nak naik yer...kuikuikui

4 comments:

amySOL said...

yana..duduk mana skrg?

yana said...

aku kat desa pinggiran putra..kat putrajaya..aku keje kat limlokwing cyberjaya..ko posting mane sol????tgh2 nak dpt baby ni la aku nyesal tak apply jd cikgu..arghhh tensionnyer krg cuti panjang..

ummi afifah said...

toksah le nyesal... belum cuba belum tau.. he..he.. gambar tu amik sendiri ke? camne leh nampak sampai kat dlm:)

yana said...

wei gmbr internet la cekgu..depa scan 3d..uhu..