Anak2 mummy sayang

Wednesday, November 11, 2009

Puteriku Sayang..

Salam...

Hari ni rase happy tenang..Alhamdulillah..setelah beberape bulan terakhir ni aku asyik sedih jer..mcm2 dugaan dtg..skrg dah xmau sedih2 lagi..I want to enjoy my moment of pregnancy..kcyan baby ni mummy die asyik sedey2 jer..skrg sah bersemangat utk kerja seceria sebelum all of this happen...mmg byk btul ujian lps kawen ni..start after 2 weeks kawen kete accident..kene tpu ngn pakcik polis..kad bank kene telan(ujian gak ker ni)...then br nak epy pregnant ade plak cyst..smp ade kputusan to give up my precious baby..bile aku dah redha krg air mata menerima semua ni..ade jgk brite gembire yg kan save my baby..Alhamdulillah..air mata ni mengalir lagi..operation yg menyakitkan..tempoh recover from operation during pregnancy btl2 menguji keimanan aku..syukur semuanya selesai..even semuanya selesai msh lg xtng pkkan ape lg ujian ms dtg utk aku..knape nak sedih pkkan ujian dr Allah..pttnya aku bersyukur atas semua ni..means Allah loves me..Allah beri ujian kpd hamba2 yg disayangi-Nya..supaya aku xlupa yg aku hdp sementara di bumi Nya..Semoga kekuatan dan kegembiraan ini sentiase berpanjangan...Lagu kat bawah ni pun byk bg aku rase utk kuat kembali....=)

Lembut mu tak bererti kau mudah dijual beli
Kau mampu menyaingi lelaki dalam berbakti
Lembut bukan hiasan bukan jua kebanggaan
Tapi kau sayap kiri pada suami yang sejati

Disebalik bersih wajah mu disebalik tabir diri mu
Ada rahsia agung tersembunyi dalam diri
Itulah sekeping hati yang takut pada ilahi
Berpegang pada janji mengabdikan diri

Malu mu mahkota yang tidak perlukan singgahsana
Tapi ia berkuasa menjaga diri dan nama
Tiada siapa yang akan boleh merampasnya
Melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

Ketegasan mu umpama benteng negara dan agama
Dari dirobohkan dan jua dari dibinasakannya
Wahai puteriku sayang kau bunga terpelihara
Mahligai syurga itulah tempatnya

No comments: