Anak2 mummy sayang

Friday, July 10, 2009

Thanx for this Beautiful Love...

Khas buat suami tersayang..

Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku
Hingga waktunya tiba..

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku...

Dari isterimu yg tercinta..

p/s forever jiwang ahaks..

7 comments:

Mr.Fahimi said...

salam...

poyo nya gambar!!

hahah :)

erm, cm kenal jew tasik tuh..

n btw, ayat jiwang karat.. hahaha :P

yana said...

wassalam..

Bak kate ayuz,kak yana kan mrs poi poi..alwez poyo..tp poyo versi besh hahaha..ayat copy paste lagu..tp makne pnuh tersirat tu..ayuz bace mesti geli telinge..gerak2 telinge die dgn sendirinye..=)

ummi afifah said...

perhh... mcm nak campak dlm tasik tu je..hee..hee

moon said...

wahahahaha jiwang gile ;)

roslini ashari said...

huhuhuhu...congrats again! yana memang jiwang karat! wahahahahha...apa pun, happy for you!

yana said...

hehe thanx mc rose..thanx jgk dtg angkat hantaran hari tu..=)

yana said...

ummi afifah..jgn jeles mcm ibu nurin..moon..I mmg forever jiwangs!