Anak2 mummy sayang

Sunday, November 30, 2008

kosong...

Pagi tadi bgn subuh kul 6.30..bgn2 jer rase ksg sgt..xtau knape..tp aku asyik teringatkan pasal semalam..aku rase mcm aku kejam sgt..knapela aku ckp mcm tu..kalau abg xigtkan aku semalam mgkn aku pun x sedar..aku rase berdose sgt..knapela aku jd hambu Mu yg selalu sgt merungut x bersyukur dgn ape yg aku dpt..sblm tdo semalam aku igt blk..selame ni ape yg aku nak semuanyer aku dpt..aku ade mak ayah yg sygkan aku..aku blajr smp master skrg smbl keje..walaupun mmg ssh tp da 2 sem aku dpt lalui semue ni..aku dpt abg yg aku rasekan bende plg indah aku dpt dlm hdp aku..mama abg pulak mmg layn baik sgt dgn aku..ape yg aku dpt skrg mmg ssh org lain nk dpt..tp aku still lg x bersyukur dgn ape yg aku dpt..Ya Allah..ampun dose aku..tanpe rahmat dank ash sygMu hdp aku xkan pernah lengkap..aku rase ksg mcm skrg..saje jer luahkan semue ni..skrg br rase ok blk..skrg aku dah x ksah..aku tgg2 result LKW..aku jd xsbr..aku jd tension..tp kenapela aku nk rase mcm tu..pttnyer aku sbr jer..lgpn skrg aku da pun ade keje..bkn menganggur..pttnyer aku ikhlas dgn ape yg aku buat..kalau xde rezeki dgn LKW pun aku redha jer..cume aku hrp aku sentiase dikuatkan hati..sentiase bersyukur dgn ape yg aku dpt…utk abg…tx a lot syg…abg da sdrkan ana…ana mintak maaf sgt sbb slalu mcm ni..ana hrp abg sentiase diblakang ana..i love u soo much..

No comments: