Anak2 mummy sayang

Tuesday, October 28, 2008

the beauty of forgiveness..



hmm just wanna share bout my new life at twintech..01 July 08..at first feel dis place as a hell but after 4 month here..everythng's change..d word of 'ad hikmah dsebalik ape yg berlaku' teach me on how important for us to forgive on one another..dis id the beauty of forgiveness..after Allah bersame org2 yg sbr..akhirnye..from feeling dis place like a hell now i start to love being here...n for sure..org yg plg byk ajar aku utk byk bersbr byk bersyukur dgn ape yg berlaku..tentula tng tersyg ku..tx abg..u alwez support me..i love u soo much..lg 2 hr=)
Gambar time oct bday celebration kat opis.. kak yana..me..siti..gambar janan ni siti..nak tnjuk
aku yg tgh bergayut kat belakang..itu la mejaku..

gambar before ptong kek..siti tgh wish.. sampai hati kak yana nak tikam aku..
candid pic of me n kak shery...ina dr blakang jer...


No comments: